söndag 21/11 21:51

tänker nu ta tillfället iakt att härmed säga förlåt till mina grabbar i Open Streets för att jag inte var på deras spelning i fredags. detta är alltså ett hyllnings inlägg till dessa fina pojkar...



fotograf Erika Björck. (förutom sista bilden dååå)

My boys are the best boys såklart, förutom att en av mina absolut bästa kompisar spelar i Open Streets så är det några av mina favoritkillar i hela världen. kan inte ens räkna alla livespelningar jag har sett och hur många gånger jag har stått och sjungit med i Bay City och In Time och hur många gånger jag har sett grabbsen röja upp scenen ordentligt. ibland har det varit jag och tre till i publiken med regn (flunsåsparken hello?) och ibland har det varit grymt mycket uppskattande och hoppande folk men alltid så hittar dom något sätt att låta som om dom spelar på en fullsatt arena som förband till Springsteen eller nått. DET är kvalité peeps. remember that!

check them out at:
Myspace
Facebook
Spotify

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa fan! (och vän, såklart)

Hedersomnämnande på skivan! :D

2010-11-21 @ 22:21:53
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Hej!



Blev nyfiken och kikade in och blev jätteglad att se mina bilder där (:

Tack för att mitt namn står under (:

2010-11-22 @ 16:01:03
URL: http://erikabjorck.blogg.se/
Postat av: dylan

grryyyyyymt, vi e evigt tacksamma för ditt stöd!! tänkte på en grej vi borde dra ihop ett gäng och dra en krogrunda snart, ytterst snart!!puss o kram dylan svan

2010-11-23 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0