tisdag 16/11 22:18

är tom på ord. vet inte vad det är för jag har hört att den där tomheten kommer först när något stort har hänt, men allt är ju helt normalt. till och med rätt bra, för första gången på ett tag. jag har förlorat min lust att berätta vad jag gör här, för jag vet ju redan det. JAG vet ju att jag har haft cabarét idag, och jag vet att jag har damp på diverse personer av det manliga könet just nu. och varför ska jag bajsa fram ord om hur min dag har varit när jag redan vet allt? fel inställning du som kallar dig kalas-kajsa. förfan. var är ditt bloggperspektiv?

om man nu ska berätta såna där vanliga saker som jag känner och vill eller saker som händer just nu så skulle väl det vara detta (för att jag älskar listor):

¤ orkar inte med folk som randomskriver på msn. orkar. inte. vill inte ha samma konversationer varje kväll, det gäller all upprepning. kan.det.inte.hända.nått.nytt.någon.gång?
¤ vill att en skolvecka ska vara normal, utan massa skolk, ledighet eller grejer. konstigt nog. börjar nog få lite ES3B abstinens eller nått.
¤ vill att alla ska må bra igen. precis som dom förtjänar. (jag tror att du förstår)
¤ vill att cabaréten ska bli EXAKT så bra och rolig som jag tror att den blir. villvillvill.
¤ hoppas att livet snart blir normalt, eller asså sådär som jag vill att det ska vara.
¤ jag vill ha mer bloggkommentarer och jag vill att träningen ska visa sitt resultat på min mage.
¤ åker till Malmö på torsdag, är peppad och tycker att det ska bli kul. alltså kommer det suga, haha.
¤ vill sluta ordbajsa. NU KAJSA.


Kommentarer
Postat av: pauli

sötnos.

you know where you've got me, kisses xoxo

2010-11-16 @ 23:20:59
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: johanna

Vi borde göra världens spontan resa iväg till någo gott varmt land och sanna där och bara ha de awesome<3



är det många som skolkar? i wish I was there .

puss på dig kajsa, du förtjänar att må bra och om inte så ring okej? <33

2010-11-17 @ 10:13:09
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Angelica

kramelikram, peppgrejor: Caaaabaré! OCH harry potter för fasen! Ordbajsa kan vara bra ibland, men nu siktar vi in på glädje ja! Harry Potter.

2010-11-17 @ 15:15:19
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0