måndag 29/11 23:10

underbar kväll! har varit med ninaminfinapiggelinaSofi Fahrmans bokrealease party eller vad det kan tänkas heta! först befann vi oss alltså i loungen på trädgårn med ca. 60 andra brudar i olika åldrar, där berättade Sofi om boken, läste högt och blev fixad med till ''årets hetaste look'' av diverse stylister. redan då verkade hon som världens gulligaste person, inte alls så pryd, tråkig och översittande som vi hade trott innan. älskar sånt! ödmjukhet. iallafall, efter signeringen så avgick det två partybussar med två våningar och en massa glada, partyfriska brudar och körde heeela vägen till Top Shop för kvällsshopping med 25% rabatt på ALLT, gratis vitamin well, godis och våra efterlängtade goodie bags. OCH VILKA GOODIEBAGS:


innehåll:
YSL papperpåse med en mascara och ett rött läppstift. OBS. inga små prover här inte, utan stora grejer.

ett stycke skärp från Top Shop
grym hårspray från märkernas märke, Redken
två recept på underbart goda drinkar från Sourz
en Sourz filt (ej på bild)
och allt detta kom paketerat i en mycket fin tygpåse från Top Shop





iförd det nya röda läppstiftet, SÅKLART!

underbar kväll som avslutades med en bild tillsammans med Sofi herself. en underbar söt tjej som efter att ha hoppat ur sina black, studded Louboutin's drog på sig ett par uggs och poserade glatt medans hon gav komplimanger om Ninas hårband. ä-l-s-k-a! (däremot så hittar jag fortfarande inte min mobilsladd då ni får vänta med att se bilden, TYVÄRR)

Kommentarer
Postat av: Elsa Björklund

JAG VILL OCKSÅ HA GOODIEBAGS!!!!!!!1 <3

2010-11-29 @ 23:27:11
Postat av: Angelica

nej va rolig! :D

2010-11-30 @ 09:45:46
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Lukas

Nihiiiiice!!! Hade jag varit tjej eller väldigt fjollig hade jag dött lite mer av avund ;)

2010-12-01 @ 12:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0