lördag 20/11 15:09

har börjat kolla på världens bästa nya serie! egentligen är jag inte så mycket för serier med en timme långa avsnitt som inte är Gossip Girl men detta är en helt underbar serie vid namn Freaks and Geeks. Ni som känner till den vet ju att den är gammal egentligen, från -99, men jag fick precis tipset om den från Nimisen. så jag laddade ner och än så länge har jag bara sett ett avsnitt men herregud vilken perfekt story och alla karaktärer är helt klockrena! plus att det är en massa kända ansikten som började sin karriär här mer eller mindre. tyvärr så lades serien ner efter bara en säsong :( ni serienördar, känner ni till denna serien?



känner ni igen dom?

och såklart innehåller denna smått konservativa serien även ögongodis och ett coolt gäng,

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah James Franco, dööööör. snyggheten. (ser ni även att det är Marshall från himym? älskar honom)

nu ska jag kolla på detta fram tills det är dags att gå till fängelset för att avnjuta bra musik, sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0