måndag 10/5 21:24

min tredje början på detta inlägget nu.
jag vill skriva om hur jag har känt mig idag, men jag kan helt plötsligt inte sätta ord på det. när jag gick hem med jared letos röst i mina öron så visste jag precis hur jag skulle få ur mig allt men det gäller att ta det färskt. för nu, som alltid, har jag lagrat gråten, det arga och alla orden någonstans långt inne i mitt hjärta.

alla tankar om hur mycket jag inte duger som människa och hur jag vill ha något annat finns där inne och skaver men inte tillräckligt nära för att dom ska komma ut, en dag kommer jag sprängas. ska det verkligen vara såhär? jag skriver inte det här för att någon av dom få som läser min blogg ska tycka synd om mig eller sympatisera, tro mig, jag vet att det inte är någon idé att försöka förstå. det som pågår har pågått alldeles för länge för att någon ska orka bry sig längre. så länge jag fortfarande är mig själv på ytan eller hur?

idag har det skrikit och dragit inom mig, jag har såna dagar. det har skrikit och dragit så att jag inte vet vad jag ska göra, inget hjälper. jag ska försöka sova bort det, som vanligt. ber om ursäkt för emoinlägget.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ska inte bara behöva vara dig själv på ytan baby du ska vara dig själv fullt ut och må bra på insidan med! , du får prata med mig jag tycker inte ddet äär jobbigt det är bra, jag hjälper dig att komma förbi dina jobbiga dagar, det är bara ringa eller ännu bättre komma hit, sov över hos mig om de får dig att må bra, anything sweetie, vardag eller helg ,spelar ingen roll. okej , jag finns här för dig dag/natt helg/vardag alltid! <33

2010-05-10 @ 22:29:40
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Johanna

SVAR: hihi ska se om jag kan spara en bit till dig ;) :D <33

2010-05-10 @ 22:45:56
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: paul

vad du än ser så vet jag att du är fin <3

2010-05-11 @ 13:10:24
URL: http://skyskrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0