tisdag 18/5 22:55

back!
sorry för att ni fick vänta men det händer saker heeela tiden. här är iallfall bildupdate för dom senaste dagarna:


storfamiljen var på styrsö

minisen och fridisen inkluderat

syrran visade upp sitt ass i sin grymt snygga kjol

jag upptäckte att jag har fått årets första fräknasr

vi hade engelska redovisning och jag var stolt över vårat fina husdjur
charles, passade på att se lite tjock ut också!

mamma kom precis hem och eftersom hon ska lämna mig för huvudstaden nu i helgen så hade hon gått loss på willys:


gulle henne!

livet rullar, det går bra det mesta. ikväll har jag varit på fina annikas redovisning för hennes masterutbildning i teater, den kvinnan kan agera det säger jag bara! annars är jag lite trött på folks attityder och velande, om det är något jag inte behöver nu så är det personer som inte kan ställa upp och behandla folk med respekt och ödmjukhet. orkar inte med såååååånt!

nu, direkt i sängen, imorgon fylls med teaterlektion, pluggande, affischering och meethsmöte. got to love it!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Haha, jag älskar dig ändå;) Det va mys på styrsö!!

2010-05-19 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0