söndag 23/5 15:17


ÄLSKAR den nya eyelinern. så otroligt mycket bättre med en kaka eyeliner och en smal pensel. tack face stockholm!

haha asså, för er som inte kollat på jerseyshore och som tycker det verkar töntigt, jag hade hållt med er till 100 procent upp till igår men så satte jag på tvn och hamnade framför weekendbreak på mtv, och då var det just jersey shore som visades. asså jag DÖR det är så otroligt roligt, verkligen hög klass underhållande. kolla in det är ni snälla!

igår var en fin kväll. började med arret på meeths som gick superbra, det kom någorlunda bra med folk och banden ägde! jag var så stolt och glad över hur duktiga vi är i katla events. tack till ALLA som var där och stöttade! särskilt till min bunny som var där helt själv bara för att stötta mig. kärlek!

jag, karl, lukas och mikki drog iallafall vidare efter meeths till spontanfesten uppe vid skansen krona. vi kom dit vid halv elca och SHIT va mycket folk det var! det var verkligen helt smockat med folk och om man hittade nån man kände hade man riktig tur. efter ett tag tröttnade vi på att inte kunna dricka för det var så mycket poliser så vi drog till röda sten för nästa utefest och för att möta upp elinor o company. det visade sig inte heller vara så värt så då drog vi oss hemåt, det var iallfall värt, haha!


mina grabbs. watch out bitches and dudes!

snart ska jag träffa mina flickor, gabbe och elinor, och sola gärnet i slottis. UNDERBART!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Yeah!!! Aaa, det va det jag hade att säga... Hade planerat värsta bra svaret men det kom bort på vägen

2010-05-23 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0