måndag 24/5 16:55


dagens:
hängselkjol, h&m
linne, hm
skinnjacka, zara
converse

yepp! idag så åkte jag till skolan vid tio som vanligt på måndagar. men såklart när jag kom fram till skolan så visade det sig att vi bara hade tio minuters klassråd och sen var alla andra lektioner inställda. och detta fick alla veta imorse, jävla bajs lärare! iallfall så har jag gjort det till något bra genom att sticka till biblioteket och hyra film, en filmdag består av dessa:



jag har än så länge sett underbara älskade och nu måste jag nog pausa i en halvtimme eller nått för gud va jag grät. jag är verkligen inte sån som gråter när jag ser filmer eller så men gud, den var så otroligt fin! förstår folk som säger att det är en av dom bästa svenska filmerna som finns. och shit, anastasios soulis är så otroligt jävla bra. han är eller åtminstone kommer bli något stort!

grattis till min syster som fyller 22 också! mycket kärlek.

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Ja grattis till henne:) Och nu har du ju sett Avatar! Välkommen!

2010-05-25 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0