fredag 7/5 17:27


ja, så såg jag INTE ut idag. but still, det är en bild.

idag har jag kört på secondhand runda med nina, vi startade upp med sushi och sen begav vi våra feta arslen mot järntorget och myrorna. jag hittade en TILL klänning-väst för endast 45 riksdaler. efter det dalade turen men vi återhämtade oss med varsin latte på cigarren, mycket mysig dag! just nu sitter jag och borde laga mat men istället har jag nostalgitripp för jag lyssnar på detta:

Maritza Horn – Jämmer Och Elände

det är ett album med svenska låtar med minst sagt hemskt innehåll, jag lyssnade på dom låtarna när jag var mindre och nu sitter jag och minns stockholm och hur det var när vi bodde där. mysigt!

ikväll skulle man kunna festa, men det ska man inte! istället ska jag, nima, amanda och seth bege oss ut till frej och hans underbara biorum för att äntligen ha mysfilmkväll igen. :)
imorgon blire ukm och hem till anna!

kärlek på er,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Asså 45 spänn är ju underbart! Fynd är underbart!

2010-05-08 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0