fredag 21/5 23:59


Världens kanske snyggaste man har tagit form i Aaron Johnson, dom flesta känner igen honom från filmen kick ass som hade premiär för inte alls så länge sen, ni vet krulltotten som spelar huvudrollen? Jag blev kär i honom när jag såg en film vid namn ''Angus, thongs and perfect snogging'' förra året. Han spelar Robbie, den megasnygga basspelande killen som gillar filmens huvudperson precis som hon är. Självklart måste ju då självaste Aaron Johnson vara exakt likadan i verkligheten? i think so. synd bara att han verkar gilla äldre tjejer, han kilar tydligen stadigt med en kvinna som är hela nio år äldre än honom, alltså i trettiårsåldern. usch!

jag tycker att ni alla ska kolla in denna romantiska komedi, det kan låta mesigt men den är faktiskt mycket fin om än lite barnslig. och sååå brittisk så att jag dregglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0