lördag 20/3 15:41


säga vad man vill om olivia palermo, men snygg är hon!


dock så finns det ingen i mtv serierna som är så snygg som lauren conrad

hello guys!

det är vår, vad mer kan man säga? det porlar och spricker ut var man än går i fina majorna och jag älskar det. solen gör mig hel, glad och högklackat sugen, as always! frågan är var fan alla mina pengar tar vägen? jag skulle vilja shoppa shoppa shoppa men det finns liksom inget att ta ifrån. mitt halva studiebidrag räcker fan knappt till en macka.

igår vare livat iallfall, jag besökte ninas fina föräldrarfria boning tillsammans med alexxxx och patty, vi körde så det rök och hade en allmänt mysig kväll. idag ska jag köra återhämtning genom pizza, tre underbara filmer och fyra underbara grabbar. hoppas ni får det lika bra som jag!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

A det e som man säger på redig göteborska, löövely!

2010-03-21 @ 01:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0