onsdag 2/6 14:28

''nya'' favorit frisyeren;


så stel i nacken som jag ser ut på sista bilden är jag faktiskt, aaaaaaaaj.

frisyren iallafall, sneflätan har kommit att bli en favorit. är nu inne på andra dagen i rad, haha. jag har färgat håret också och det är verkligen überrött nu, älskar deeeet. precis så som jag ville ha det egentligen när jag färgade det första gången för typ ett halvår sen :)

idag gick jag till skolan för att ha gympa och sen skulle det bära av till ungdomsmottagningen. på gympan hade vi brännboll som är en av fyra saker jag faktiskt gillar att göra på gympan (dom andra tre? volleyboll, badminton och dans förstås!) vi slogs ihop med den andra klassen som hade utegympa och trots att man var lite klagig i början så blev det jätterätt. grymt roligt! efteråt såg jag ut som en tomat i ca. 8 timmar. thats just me!
sen blev iallafall min tid inställd på um så nu sitter jag här i soffan med en smoothie i handen.

nu är det dags att försöka komma på vad jag ska ha på mig på Nimas studentmottagning om några timmar, grattis till finisen!!

love,

Kommentarer
Postat av: johanna

Rikig snygg är det och du med den frisyren babe <3

2010-06-02 @ 16:43:42
URL: http://asoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Angelica

we like the sne fläta! söt är du :)

2010-06-02 @ 17:17:04
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Nina

Hello!

2010-06-02 @ 21:01:05
Postat av: Lukas

We love studentmottagningar! Grattis till Nima!!!!

2010-06-03 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0