tisdag 26/1 17:24

gokväll!

så jag har blivit sjuk igen, iof en vanlig förkylning denna gången men jag är så jäkla trött på att må dåligt. jävla årstid jävla allt och appropå jävla, jävla snö och kyla. ljusglimten har idag varit greys anatomi och att robert pattinson gästade ellen, other than that, nothing. jo johannas och ninas sms då och träningsplanerande med elinor. något som verkligen inte har uppmuntrat är att jag fick en räkning på en bok från skolan som jag har i skåpet och inte fått en enda påminnelse om fast dom påstår det, idioter. känner mest för att fortsätta spendera hela veckan i sängen och dra något gammalt över mig men imorgon är jag nog tillbaka i skolan. senast torsdag iallfall!


och nu sitter jag och kollar på förkväll av någon anledning och undrar bara
varför i hela havet är elisabeth höglund är en av programledarna?
hon kan ju förfan inte prata ordentligt och skämmer bara ut sig. nä håll
dig till att debattera eller nått bettan!

okej, ber om ursäkt för detta smått agressiva inlägget och kommer tillbaka med bätte humör imon. förhoppningsvis.

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Men hon har ju så fiint hår;)

2010-01-26 @ 21:03:48
Postat av: Angelica

sv: Ja eller hur men det var ju dom som var bäst! hahaha

2010-01-26 @ 21:27:40
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0