tisdag 19/1 17:57

alltså, vilken jävla loser gör en facebookgrupp om att det ges pengar till behövande på haiti om man går med och sen byter visningsbild till något jävligt äckligt och allt visar sig vara en bluff? fyfan. den människan kan ju inte vara helt frisk.

jaja, anyways. vidare mot lite trevligare saker!

idag har jag haft en konstig dag, vi börjar tio över ett och slutar halv fyra på tisdagar och jag blir iallfall helt snurrig i huvudet av att allt blir vänt på det sättet. när jag kom hem damp jag bara ner i soffan och har inte rört mig sen dess, detta har fått mig att inse att jag börjar hellre tidigare och slutar tidigare än att hålla på och vända på dagen såhär. man hinner ju liksom inget varken innan eller efter skolan på detta sättet. imorgon ska jag iallfall börja träna, det ska bli riktigt skönt. är lite nervös bara, vet inte hur det kommer bli med all antibiotika i kroppen att försöka få upp konditionen igen. wish me luck!

nu blire big bang theory och mat snart förhoppningsvis, jag är hungrig som en liten varg.

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Angelica

big bang theory FTW! <3

2010-01-19 @ 18:57:03
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

Good luck!

2010-01-19 @ 21:30:51
Postat av: Ninininana

Oääh, det med Facebookgruppen måste jag kolla upp, är också medlem där tror jag... Gällande träningen, you can do it! Okej om det inte går galant första gången men om tre-fyra veckor är du på banan igen, bara du tillåter dig att ta det lugnt :) Beeeach 2010! ;)

2010-01-19 @ 21:55:41
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0