söndag 31/1 21:57

shit alltså
jag vet inte var jag ska börja, igår var sick! jag och min fina nina bestämde oss för att låta nima fixa in oss på diamond dogs där det fin fina bandet open streets skulle spela. vi var hyper nervösa (läs, JAG var hyper nervös) och skakade av kyla när det väl var dags framåt åtta tiden. men iallafall så gick allt så bra det bara kunde och det blev till världens roligaste kväll. man kan säga att det var jag, nina och grabbarna, dom fina grabbarna thats it! vi dansade, röjde och hade allmänt grymt kul. från äventyr inne på dd till äventyr på centralen framåt två, upphittande av pengar och en mysig bussresa hem. bilder kommer imon, var så säker!

så nu fick jag uppdaterat lite, vi hörs imon!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Jag måste bara gratulera än en gång :)

2010-02-01 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0