söndag 10/1 12:47

ursäkta för uppehållet men jag har haft grova problem med blogg.se på sista tiden. nu är allt förhoppningsvis ''back at normal''!

skolan har börjat igen och jag lider faktiskt inte så mycket av det, gillar läget ganska mycket. lite många inlämningar nu i början men det vägs upp ganska rejält av att cabareten kör igång nu på måndag. jag är otroligt spänd och lite nervös för hur det ska gå och vad som ska hända, men kul kommer det bli!

jag har en bra helg jag, i fredags var johanna här och vi hade myspys kväll med lets dance, fjorton suger och hipp hipp hora. igår var jag på musikens hus för att kolla på några bra band som tävlade på musik direkt. tyvärr så gick ingen av dom jag kände vidare, vilket var konstigt eftersom dom var riktigt bra allihopa. men det gäller även de andra banden, särskilt selsius som gick vidare. dom var verkligen riktigt bra, lät som en blandning av kings of leon och glasvegas typ. me like!

nu idag ska jag bara ta det jättelungt. både jag och mamma är lite halvsjuka så just nu ligger vi i soffan och slökollar på kommisarie lewis. en deckareserie med en av mina absoluta favorit poliser, inspektör hathaway, min blivande man! lite synd att han är gift med billy piper dock...


inspektör hathaway eller laurence fox som han heter på riktigt.
dock så är det ju då karaktären som är kärleken!

nu äre dags för lunch!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

KAKTUS OCH LIME!:)

2010-01-10 @ 13:07:30
Postat av: johanna

sv: jag det var bäääääääst och om nån är bäst så är det du och jag är alltid glad med dig snyggo ;)<33

2010-01-11 @ 12:24:40
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Jakob/Selsius

Det är ju lite patetiskt att jag googlar mig själv/bandet. Men väldigt roligt att du gillade oss!

Kaktus and lime var ju klockrena!

2010-01-30 @ 18:30:29
URL: http://selsius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0