onsdag 27/1 12:21

så, hemma idag igen alltså. jag kände mig relativt frisk igår och laddade för skolan men sen kom mamma hem och då blev det ett himla liv och så bestämdes det att jag ska spendera ännu en dag i sängen. med undantag för bandmötet ikväll då. det är iallfall ganska gött att bara ligga här, äta naturlakrits och slöglo på tv.

egentligen hade jag bestämt mig för att få gjort så mycket skolarbete som möjligt men jag orkar verkligen inte. det jag måste göra är att skriva klart mitt shakespeare arbete, som faktiskt nästan är klart nu, men jag har inte instruktionerna här och dom måste jag ha. sen då, den omöjligt tråkiga svenska uppgiften. läsa august strindbergs bok hemsöborna och skriva en ''läsdagbok''. asså, jag har läst de första två kapitlerna och jag spyr på hur tråkigt det är. fyfaaaaaaaaan.


hade kanske varit lättare om man
såg filmen? sven wollter hade kanske
gjort det hela mer intressant.

nä, jag får väl försöka hitta styrkan att stänga av seventh heaven nu och sätta igång.
wish me luck!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

mmm naturlakris:)(y)

2010-01-27 @ 13:00:46
Postat av: Angelica

Sv: Nej jag har kommit till andra kaptitlet. haha

2010-01-27 @ 13:25:07
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0