onsdag 20/1 19:43

mättnad mättnad, underbara mättnad.
det finns ingen bättre mättnad än när man har lagat maten själv och verkligen kommit på något jättegott, mmmm.

idag har jag gymmat igen för första gången på typ månader känns det som, det gick faktiskt bra trots ett antal halter av antibiotika i blodet. nu kan jag må lite bra när jag kollar på biggest loser också, som jag faktiskt av någon anledning har suttit bänkad vid de senaste dagarna. äh vettefan vad det är med mig. annars så blev jag en riktig svt tittare igår, tittade på typ tre program med mamma igår. tänker inte ens avslöja vilka det var!

på det hela taget är jag redo att släppa taget nu, och har varit ett bra tag. synd bara att ''alla'' inte är likadana.


snygg snyggare elin kling. jag avundas verkligen hennes otroliga
snygghet och hennes vardagstil. bild tagen från hennes blogg

nu, dags för nagelmålande!

love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0