måndag 25/1 22:01

guldbaggegalan ger mig inspiration, nu har jag listat några av dom enligt mig absolut bästa svenska skådisarna som jag verkligen skulle vilja ha chans att jobba med en dag:


anastasious soulis, fina fina du.
berör bara genom den där genomträngande
blicken, jag är otroligt imponerad och inspirerad
av hans skådespeleri.


hej gustav skarsgård. du är inte så dum du. senast,
din fantastiska tolkning av hamlet. gör en dialog med mig?


annika hallin, ni har antagligen sett
henne som mamman i ''i taket lyser
stjärnorna''. verkar som en fantastisk
kvinna, människa och skådespelare.


joel kinneman. behöver jag säga mer? jag vet att hela sverige har fått
joel-febern men något jag verkligen har märkt är hur fantastiskt bra
han faktiskt är. nu vill jag se honom på scen också, så jag verkligen kan
avgöra. men bra är han, och snygg, ja.


jonas karlsson. fina jonas. så snäll och underbar, och en sådan fantastisk
skådespelare. en riktig tillgång för sverige.


om det är något man vill göra i sin skådespelar karriär är det ju att
spela in en film med michael nykvist, right?


och sist, men absolut inte minst. min älskling, min idol, min eric ericson.
tänker inte säga mer än så.

nu, dags för sängen!

love,

Kommentarer
Postat av: frida

åh gud..

jag dör,

älskar dom allihop <3

2010-01-26 @ 10:53:39
Postat av: Slina

Mikael Persbrandt då? :o

2010-01-26 @ 12:37:12
Postat av: Ninja

Jonas Karlsson finns ju faktiskt med på min lista över dröm-män.. Då som julhunden dock :)

2010-02-04 @ 23:27:17
URL: http://Tusental.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0