måndag 18/1 20:36

glad måndag allihopa!
why not liksom? :)

det har varit en chill helg och som start på det kör vi en chill måndag också. höjdpunkten på måndagar och torsdagar är ju definitivt cabareten även fast jag inte har kommit in än. men på torsdag, då jävlar, då blire repa av! annars vet jag inte ett bättre sätt att spendera kvällen på än prata med elinor på msn och planera för alla fester vi ska inta och då framför allt we are 8-teen @ berg 211. det är mina kompisar som fyller arton och det blir en stor fest för ca 300 pers. det kommer bli så otroligt fett och vi kommer vara så otroligt snygga. här kör vi fullt ut, klackar, läppar och ben hela vägen liksom.

idag när jag öppnade expressen fredag så fann jag att dessa fina hollywood damer hade blivit fångade på bild:


tyckte bara att dom var så otroligt fina. nicole richies hela outfit
är så fantastiskt snygg så att jag inte kan titta nog!

nu blire tillbaks till msn, socialt folk och billy talent 3 om och om på spotify!

love,

Kommentarer
Postat av: elinor

åh! hittade den bilden på perezhilton för ett tag sen. så snygga, nicole är fab som vanligt!

och ja, det kommer bli sååå fett! hahah!

2010-01-18 @ 20:46:05
Postat av: Håkan/Jenny

Innan We Are 8-teen ska jag bli profssminkad på body Shop bara för att jag är med i deras kundklubb ^.^ ehm lite random information så där..och din header är skiitsnygg. Så de så.

2010-01-19 @ 12:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0