lördag 30/1 13:54

god morgon!

imorse vaknade jag strax efter nio och undrade va fan det var som hände, då hade jag liksom sovit sex timmar. men nej, jag nöjde mig inte med det. utan jag knep ihop ögonen och bestämde mig för att somna om. ibland är envishet bra för när jag öppnade ögonen igen så var klockan halv ett, sucess!

igår var en mysig kväll, jag och mina grabbar kollade på burn after reading med skådisar som blandannat tilda swinton, george clooney och en fantastiskt rolig brad pitt. det är en ganska udda och lite seg film men den är nästan värd att se för dom fantastiska skådespelar insatserna. och så fort man såg tilda swinton blev man jättesugen på att se narnia (eller okej, jag blev sugen iallfall), det var inte igår man gjorde det!

som avslut vill jag bara säga ännu en gång hur mycket jag älskar big bang theory, detta underbara program som man inte kan indvika att älska. mmmm finns inget bättre på en lördag ''morgon''.

ikväll blir nog spännande, hihi.

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Men oj! Nu känner jag mig ouppdaterad! Vad händer i ditt liv ikväll??

2010-01-30 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0