lördag 16/1 16:55

god eftermiddag!

idag mår jag faktiskt relativt bra även fast jag har typ en vecka kvar av antibiotika, det hjälper så otroligt mycket att sova. alla problem blir ju liksom större när man är trött därför så är det också ganska naturligt att dom förminskas en aning när man är riktigt utsövd. dagen har gått förbi relativt snabbt, har bara legat på soffan, haft på både dator och tv och ätit ordentligt. tydligen så är det bra när man tar denna medicinen enligt min mamma iallafall, och jag gör allt för att verkligen må bra nu.

sen livar ju sånt här upp också:



det är verkligen värt att kolla på hela videon, eller iallfall höra refrängen. Brendon Uries röst är något av det bästa jag vet, sen är fall out boy- pete med på ett hön också om man nu gillar honom!

ikväll bär det av till partille och hem till siris mysiga hem, en riktigt chill afton fåre blir. jag laddar mest upp för emergenza imorgon på musikens hus, då ska vi röja tillsammans med open streets!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Oh hell ja!! röj röj:)

2010-01-17 @ 10:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0