fredag 29/1 17:41

igår var ingen bra dag, nej. ber lite om ursäkt för inlägget men jag orkade verkligen ingenting. allt var bara helt fel. idag är det lite bättre, fortfarande saker som är helt cp men íallfall lite bättre. jag känner att jag behöver mina brudar för en fika eller bara allmän tjejkväll. ska försöka få ihop det på lördag.
idag har jag iallfall varit på göteborgs stad kontoret vid bergakungen för att bli intervjuad för en tidning som kommer hem till alla i centrum. intervjun kommer handla om när jag arrangerade på meeths för ett tag sen. fun times!

ikväll är planen att nu laga mat med lukas, eller han ska laga mat till mig snarare, haha. sen kommer dom andra grabbarna och vi ska kolla på film och mysa. gott!

hoppas ni har det bra.

love,

Kommentarer
Postat av: Åsaaaaaaa

Yo girl, känns säkert bättre snart<3 Vi får hitta på något snart, plus att vi måste göra teatercabaréfest har jag bestämt:) pöss^^

2010-01-29 @ 17:49:59
Postat av: Lukas

Ahh, okej! Då vet jag vad som händer i ditt liv på lördag, hehe. Ignorera min kommentar;)

2010-01-30 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0