fredag 15/1 15: 47

asså denna veckan hörni... jag vet inte vad som händer egentligen.
ända sen i lördags har allt varit superkonstigt, upp och ner som en jävla bergochdal bana, ena sekunden bra och andra sekunden dåligt. alltså, jag är inte skrockfull eller tror på konstiga saker eller så men jag tror att ödet har slagit till. jag kan inte förklara det på något annat sätt. mycket har verkligen hänt denna veckan och nu såhär mot slutet är jag helt utmattad och har bara deckat i soffan och det tänker jag fortsätta med hela kvällen. let's dance, chips och mys here i come!

hoppas ni har haft en mindre...ovanlig vecka och att allt rullar på. imorgon kanske jag har något nytt att berätta, vem vet?


hey här äre sommar längtan!

nu blire new moon!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Det är lika mycket ödet som har slagit till som det är mitt ben till höger

2010-01-16 @ 00:53:04
Postat av: johanna

sv: hahahaha jag bara tog random bilder från min dator XD

2010-01-16 @ 14:28:31
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0