fredag 26/2 11:38

som ni kanske alla vet så är två av mina älskade småbröder i göteborg för att vara med pappa när han spelar här. eftersom dom dör av uttråkning när pappa spelar så har jag varit med dom i typ fyra timmar igår och nu idag också. igår var vi på donken och sen fick dom springa av sig i lekrummet medans jag satt och andades, jag kan säga att jag har fått mycket mer respekt för småbarns föräldrar. nu sitter vi i min soffa och kollar på clone wars, jag har varit en bra storasyster och köpt godis och blandat saft. allt för att dom ska ha världens mest posetiva bild av sveriges framsida! snart ska vi försöka bestämma oss var vi ska äta lunch och sedan ska vi möta pappa och lukas för att gå till universeum. det blir en upplevelse :)

jag har varit i skolan sammanlagt typ fyra timmar denna veckan och nu är jag ganska glad för det. det är klassfest i helgen och jag kan och vill inte gå av lite olika anledningar. men som vanligt så ångrar man sig ju ganska rejält när man hör alla som pratar om det, haha. så dumt men endå, jag hoppas att ni får det kul men inte för kul ;)


GE MIG SOMMAR!

nu ska jag steka pannkakor till oss!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Mmm, sommaren:) och vem tog bilden? Hmm inte vet jagXD Fin är den iallafall

2010-02-27 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0