lördag 13/2 23:58

nej, jag kunde inte hålla mig.
prinsessa alltså, otroligt bra film. jag tycker att svenska filmer är underskattade, jag menar det kanske inte har gjorts så mycket bra på sista tiden men det finns endå ljusglimtar och så otroligt bra skådespelare gömda runt om i sverige. och många av dom kommer fram i just denna filmen, framför allt då fina fina anastasious.


grymt bra, se den för fan!

annars kan jag ju berätta att jag körde på fläta idag, det var ett bra tag sen:


tagen med finlukas nya mobilkamera, är man ego så är man!

hörs hörni!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Du har rätt att vara ego:)

2010-02-14 @ 00:25:46
Postat av: Angelica

Sv: haha awesome!!

2010-02-14 @ 20:24:51
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0