onsdag 10/2 18:56

idag hade jag och min fina pojkvän johanna en rolig dag, särskilt på kultur och idé historian, jag säger då det! ville mest säga med det att jag gillar henne :) iallfall så har det varit en relativt bra dag på det hela taget, förutom att ninakorven var sjuuuuuuker. vi spelade badminton på gympan och eftersom det och volleyboll är typ den enda roliga vi får ha för anders så njöt jag och skrattade halvt ihjäl mig åt nicks skills. den grabben alltså! sen vart det god lunch och efter det då kultur och idé historia. nice!


YEAH BABY!

imorgon äre längsta dagen på veckan men den innehåller iallfall teater och efter det ska jag få arslet hur vagnen. ehm ja. efter det blire plusgymnasiet och ensemblekonsert med fina människor!

love,

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha dagen var fan bra :D<3

och du är bra ,bästa girlfriend ever <3

2010-02-10 @ 23:33:26
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Lukas

haha jag gillar bilden;) den visar vem som bestämmer

2010-02-11 @ 17:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0