lördag 6/2 11:35

BILLY FUCKING TALENT!
ja, jag har redan skrivit överallt hur bra det var. men jag tänker göra det igen, det var heeeeeeelt fantastiskt. dom är ett helt fantastiskt band med helt underbara texter och låtar överhuvudtaget. live var dom nästan ännu bättre, fast bara nästan. ett som är säkert är att jag älskar dom. jag älskar dom verkligen. när jag stod och sjöng med i varenda låt så kände jag bara att det är såhär bra musik ska vara, såhär passionerat ska det vara så att man bara lär sig varenda text snabbt för att man lyssnar på låtarna om och om igen. det är sånt här som får mig att fortsätta, med livet, med musik och med passionen i behåll.

så tack, tack ben, ian och grabbarna. och tack till ni som jag gick med, bättre sällskap finns nog inte!!


OCH GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LUKAAAAAAAAAAAAS <3

dags för duschen, sen tårta hos födelsedagsbarnet!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

OOh! Billy!! MM!!



Tack så mycket darling! Kunde inte fira det bättre utan dig! Skulle verkligen inte gå ihop på några plan

2010-02-07 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0