lördag 13/2 14:27

hello partypeople!

är sämst på att uppdatera jag vet, men så äre ibland. nu sitter jag iallfall här efter att ha kramat nina hejdå och städat lite. vi skulle egentligen gå ut igår men båda två kände att en mysig tjejkväll skulle sitta finare och av en händelse hade nina två gratis bio biljetter som vi raskt använde för att boka biljetter till precious. så  mycket visste vi inte om filmen innan egentligen och när vi väl kom in i biosalongen visste vi inte riktigt vad vi skulle förvänta oss men oj va bra den var. den, för er som inte vet, handlar om en sextonårig tjej vid namn precious som bor i harlem, usa. hon bor tillsammans med sin mamma och pappa som båda utnyttjar henne sexuellt. hon har vi ålder av sjutton år fött två barn som hennes egen pappa är pappa till. där är grunden för filmen och ni hör ju, den var fantastisk och otroligt sorglig. se den!


grymt bra skådespelar insatser också, faktiskt tillochmed av en
osminkad och nergången mariah carey.

nu ska jag hoppa i träningskläderna och köra lite för att väga upp allt godis jag ska äta sen med min fina bästa vän lukas. han jag och mor min ska laga tre rätters middag och bara njuta av att lovet nu är igång. vi ska även se prinsessa, men mer om det imorgon.

myskväll på er allihopa!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Angelica

SV: Ja eller hur! <3



Den filmen verkar as bra.

2010-02-13 @ 17:08:50
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

MMM MYSKVÄLL:)

2010-02-14 @ 00:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0