UTMANING DAG 06 16/12

Dag 06 – Min dag

jaa, min dag. den såg ut typ såhär kan man väl säga:


vill köra fler såna här bilder. tack nina!

det var plusgrader, jag är alltid som gladast då. nu är det bara lite sol, några grader till och försvinnande snö och sen är det vår, den bästa av årstider. så idag har jag äntligen fått sova, jag har ätit julbord och jag har skrattat (mycket). det har varit en blandning av skola, hemska men otroligt bra dokumentärer, Meeths och den gyllene måsen. en dag med världens finaste mottagande med typ fyra kramar från mitt personliga lilla element och ett hello baby följt av ett strålande leende. jag blir alltid på så bra humör då, som att ett leende och en speciell kram är det enda som krävs. sen blev det värre, efter skolan blev det energisugande och minnen som drog upp ett oväntat sår. av ett enda namn fick jag snabbt tillbaka lyckoruset innan jag också fick tillbaka resten, känslan när jag såg den läderprydda ryggen påväg bort från mig och tanken om varför det aldrig är min tur att vara lycklig.

Kommentarer
Postat av: paulis

snygging där! rawr

2010-12-17 @ 00:11:55
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag sitter helt febrilt och försöker tolka alla koder

2010-12-17 @ 09:32:10
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0