UTMANING DAG 05 15/12

Dag 05 – Vad är kärlek?



kärlek är mina fina pojkar, såklart


kärlek är att vara ute med sin vapendragare,


kärlek är att kramas sådär härligt,

kärlek är sol och nikotin på varma dagar,

kärlek är mina grabbar, på bild några av dom,

kärlek är musik,

kärlek är männen i mitt liv,

kärlek är att kunna fira många fina födelsedagar med sin fina familj,

kärlek är att förgylla vardagen genom att fika med människor som får en att må bra,

kärlek är min fina gabriella,

jag har otroligt mycket kärlek i mitt liv, vardagskärlek som jag gillar att kalla den. för mig är småsaker som att ens favoritlåt går på radio eller att någon man tycker om ger en den där extra härliga kramen en form av kärlek, det lyser upp vardagen om man försöker se kärlek i det mesta. så jag försöker göra det, vissa dagar är det svårt, men dom där dagarna då det är lätt väger upp allt. kärlek är något fint.



kärlek är peyton och lucas.

Kommentarer
Postat av: paulis

fint! och översta bilden är så söt så man avlider näastan ju!

2010-12-15 @ 22:01:20
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Johanna

såå fint :))

2010-12-16 @ 15:52:18
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Nina

Puss! På tal om det. Vi måste dra med oss Drigent Freeman och gå ut och sjunga folksånger. Så får han ta med sig Dylan och gärna de andra (dräggel) killarna från Mr. Artist. Vi skulle ha så brutalt jävla roligt!

2010-12-16 @ 16:31:54
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Haha vilken snygg bild du hittade! DU är kärlek för mig. Alltid alltid vi. <3

2010-12-19 @ 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0