söndag 5/12 20:01




DD, för typ ett år sen. underbar kväll!

jag har förändrats sen den kvällen, klart jag har det. jag har blivit ett år äldre, gått ut på krogen lagligt, klippt av mig håret och haft många bra kvällar sen dess. men ändå kommer jag på mig själv att sakna den kajsa jag var då, sakna den tiden och allt som hände mig. jag saknar hur lätt allt var och hur bra jag mådde med mig själv. vad hände? jag har fortfarande bra kvällar med samma människor och med samma kläder men ändå är något annorlunda. något med mig har ändrats, ålder? jag vet inte. jag vet inte alls. jag avundas den tjejen jag var, för sanningen är att sen dess har jag gått upp i vikt, ändrat mitt utseende, förlorat mycket och lärt mig mer och mer om vad sorg, saknad och mörker är. men någonstans borde det där starka jävla ljuset finnas kvar. kanske är jag den där glada tjejen som dansar utan att bry sig och klunkar öl snart igen. jag hoppas det.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är du, vi, jag igen. Vi tar oss igenom detta tillsammans.

2010-12-05 @ 22:38:35
Postat av: Nina

Snart

2010-12-05 @ 22:39:21
Postat av: johanna

vi får fixa så du mår bättre sötnos<3, och får ha många inte bara brakvällar med underbara kvällar framöver! <3

2010-12-07 @ 16:49:29
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0