måndag 30/8 20:38


mitt hjärta går i bitar varje gång jag hör dom där välbekanta rösterna på andra sidan av en brusig telefonlinje, mina ögon vattnas av dom ord av längtan som kommer ur era röster och ur mitt eget hjärta. när jag lägger på luren efter en halvtimme av berättelser om harry potter och olika lekar så svämar det där vattnet över och jag känner det salta på kinderna, då inser jag varför jag inte har gråtit på över en månad, jag har inte hört dom där rösterna som framkallar så mycket glädje och så otroligt mycket smärta på en och samma gång på ett bra tag nu.

varje sekund av varje dag, varje dag av varje vecka, varje vecka av varje månad, varje månad av varje år saknar jag er så mycket att jag inte vet vad jag ska göra. snart flyttar jag fan till norrköping för det börjar gå över den smärttröskel som jag kan hantera, snart vet jag inte vad jag ska ta mig till med mig själv.

Kommentarer
Postat av: p'haul achlo mohammad

superstor puss

2010-08-30 @ 23:32:32
URL: http://skyskrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0