måndag 23/8 19:29

Du heter: Kajsa Angleflod

Smeknamn: kajjan, super K, kaj, sexymotherfucker (haha amanda <3) och mamma kallar mig majsan. god knows why!

Låt som när du är ledsen sörjer till: ''white sparrows'' med Billy Talent och ''Hide and seek'' med Imogen Heep

Beroende av: Mat, sömn, godis, musik och skratt.

Vad tror folk om dig? Att jag allt som oftast är en väldigt positiv och pigg människa skulle jag tro?

Stämmer det? Oftast är jag det, iallafall utåt. Jag är bra på att stänga ute problem och jobbiga grejer till jag kan ta upp dom när jag är ensam :)

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen, håret och benen skulle jag säga!

Hur imponerar man på dig? Man kan tala öppet och mycket utan att bli överdrivet självgod, man ska få mig att skratta och fråga mycket frågor om hur jag är och vad jag tycker, att diskutera med en kunnig person är något av det bästa jag vet även fast jag själv kanske inte är så insatt i ämnet.

Brukar du skratta för dig själv? haha ja, har tillochmed hänt när jag suttit själv på vagnen några gånger!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Olivia: ''hahaha, fan va härligt :)! klart du borde! Äsch, varför då? Kakor och cigaretter är bra för oss ;). hihi. Jag har varit med en vän o tagit det lugnt. inget speciellt liksom..Stört hur annorluna vädret var här inne i stan o Lerum. I Lerum regnar det o här är det 20+ och sol. Men berätta mer om killen, haha! <3'' låååångt sms ja :D

Var bor du? Majorna, 414 baby!

Trivs du där? jadå, vill flytta lite närmare stan bara :)

Hur svarar du i mobilen? ''Hallå det är kajsa'' fast när mina vänner ringer brukar jag säga nått skojsigt

Vem ringde du senast? Mami

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle vara hemma vid halv nio typ :)

Antal timmar sömn inatt: 4 typ

Sov du ensam: yep!

Brukar du komma i tid: Ja, tidigt hela tiden typ :)

Hur känner du dig nu: Trött men glad och tillfredställd med livet!

Vanligaste färg på dina kläder: black

Vad tycker du om fötter: Känner inte så speciellt för dom faktiskt, haha

Vad saknar du: en säng och sömn

Hade du en bra kväll igår: hmm, igår...vad gjorde jag då?

Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagarna runt elva men somnar inte förän tolv

Är du blyg? Njee, inte så värst.

Sysslar du med någon idrott: Dans!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, faktiskt :) iallfall attraktion!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa, byta om i omklädningsrum och ha sex

Är du nöjd med ditt liv: Helt okej nöjd iallafall!

Är du bortskämd: nepp!

Vad gör du i morgon: Åker förhoppningsvis bil med tre brudar till skolan för att äta frukost och ha terminens första riktigt skoldag, efter det har jag fika inbokat med älsklingsgabbe :)

Vad är det värsta du vet? krig, orättvisor och människor som förespråkar saker dom inte vet något om.

Har du bra vänner och äkta vänskap? definitivt, om det är något jag har så är de det!

Vad är det finaste du fått? mina bröder och kärleken från mina nära och kära. (cheesy jag vet men jag vore ingenting utan dom)

En speciell dag du minns: har så otroligt många olika starka minnen, sorliga och icke så sorliga.

Du samlar på: allt, ni ska se mitt rum!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag är nästan alltid helst ensam när jag är ledsen.

När grät du senast: det var rätt längesen nu. det har hänt mycket skit sen dess men inga tårar vill komma, vet inte vad det beror på!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle göra research länge och väl för att se var pengarna kommer till bäst användning, helst hjälpa andra människor för minst hälften av summan!

Vill du gifta dig: nån dag, ja.

Vill du ha barn: definitivt.

Är du musikalisk? ja, det skulle jag nog säga!

Vad dricker du helst när du är törstig: Nått som är riktigt kallt

Bor dina föräldrar tillsammans: nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej.

Biter du på naglarna: tyvärr ja! har försökt sluta halva mitt liv ungefär :)

frågelista snodd från tyra!

my precious, best friend. är så tacksam för alla mina finafinafina vänner.

saknar Berlin också!

 

love,


Kommentarer
Postat av: Lukas

Love you to bits!! Det vet du!! Men vi måste nog ta ett snack snart du och jag... Den där bilden...:*

2010-08-24 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0