fredag 13/8 22:13

bildupdate från världens bästa födelsedag och från fredagen den 13:e;


först blev jag väckt med sång och present och sen färgade jag och min otroligt attraktiva syster håret. sen bar det av till frissan för min del och hon klippte mig och gjorde min frisyr riktigt glammig och hollywood aktiv, true födelsedags style!


detta blev resultatet! här är jag och mami på gården precis innan dom första gästerna anländer till tårtkalaset! jag hade självklart min prinsessklänning på mig!


älskar er.

mina fina bästisar var där också! dom hade med sig fantastiska presenter. vad har jag gjort för att förtjäna detta??

den absolut fantastiska tårtan, är fortfarande mätt!! iallafall så firade vi mig på gården i några timmar inna jag och minna begav oss till stan och parken för att kolla på mina fina open streets grabbar som tävlade! vi röstade och fortsatte vidare till sticky fingers kön för att fortsätta festen på riktigt. jag dansade, blev bjuden på drinkar och hade the time of my life!


sådär dan efter gick jag ner på stan för att fira fredag den 13:e med lite finfin akustisk musik av the one and onlys!

jag satsade på min nya favvorfrisyr, den nya mörkröda hårfärgen och den nya älsklingströjan! klicka på bilden för förstoring.

myskväll fick allting avrundas med!

har bunkrat upp med resterna från tårtkalaset, massa saft och Billy Talents live dvd! (TACK VÄRLDENS BÄSTA NIMA VÄN FÖR DEN FANTASTISKA PRESENTEN IGEN) vill inte ens berätta hur mkt lukas skämde bort mig...

KÄRLEK,

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Åh va kul :D hihi



Har också vart hoss frissan! :O:O :D

2010-08-14 @ 15:35:02
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Lukas

Okej, asså. Tårtan! OMG! Och som sagt, förtjänar bara det bästa så det är därför du förtjänar det alla gett dig! Vore en skam om det va nåt mindre;)

2010-08-14 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0