torsdag 29/4 11:47


fatta hur underbart coola min gamla dansgrupp är!? dom kommer vinna hela talang, tro mig!


Något annat som är underbart coolt är att jag, som aldrig har lämnat in ett arbete i tid i hela mitt liv typ, var ett dygn förtidig med att lämna in mitt historiaarbete, först i klassen! feeeeett.
eftersom jag var så tidig och är så nöjd med mig själv pågrund av det så sitter jag nu och nöjessurfar och försöker att inte tänka på att jag har matte snart. fyfan. ingen ork för sånt, bara dags att tänka på shoppingen som ska hända sen och hur pepp jag är på meeths ikväll. Katla here I come!

kommer tillbaka sen med en dagens kanske, who knows!

love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0