tisdag 27/4 22:00



jeans, topshop
linne, h&m
skjorta, gammal som gatan
berlockhalsband

grymt längesen luggen var nere, men idag körde jag iallfall på det! antagligen var det för längesen eftersom jag fick en fråga av semlan om jag hade klippt lugg precis. haha.
lång dag har det varit iallfall, massa att göra i skolan och direkt efter maten gav jag mig iväg för att möta upp the crew och filma sista scenen i deras skolfilm. det blir nog ganska bra, är lite nervös för att klassen ska se den snart bara :o pratade även lite med nina och eftersom hon inte har facebook kan man ju fan inte publicera det nån annanstans så: KAJSA GILLAR VÄRLDENS BÄSTA NINAFINA!

imorgon ska jag träffa nima för att se johnossi på bengans, det blir nog fett med tanke på att jag typ aldrig har lyssnat på dom, sånt är alltid roligt. plus att det är med gosepojken. F-E-T-T!

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker du kan publicera det på fejjan ändå;) <3

2010-04-27 @ 22:56:53
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0