söndag 11/4 22:46

fick fan inte med mig en enda bild från idag men jag lovar att det ska bättras till imorgon!

idag har det varit rep hela dagen och eftersom vi skådespelare har varit lediga en dag nu så var det riktigt riktigt roligt att komma tillbaka och börja igen. jag menar utan sju lovdagar har vi haft en dag ledig men endå så tröttnar jag inte, det var bara grymt att kommet tillbaka och träffa alla och få komma ut på scenen igen. i love it!

imorgon blir väl kanske inte lika kul med tanke på att jag har värsta skoldagen och EFTER det repar vi i typ tre timmar. repet är ju inte felet men jag hade kunnat överleva utan svenska, klassråd och historia på dagen. dessutom ska jag gå osminkad hela dagen inför sminkrepet på kvällen, rumpaaaa.


blir väl nått sånt här imorgon då!

nu, dags för sängen och så mycket sömn jag bara hinner med, det blir en lååång dag imorgon men ack så rolig!

love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0