måndag 26/4 23:31




haha närbilden </3
körde enkelt today, ber om ursäkt att det typ bara blir outfit bilder men så äre.
linne, h&m
kofta, erikshjälpen
ballerinaskor
väska, gammal som en gata. nu med nya pins på, all kärlek är bra kärlek och en grönungdom pin. tack genusdagen!
berlock halsband med bild på farmor inuti. (saknad och inte glömd)

sitter i soffan helt död just nu, har haft min första dag på extrajobbet tillsammans med anna och nina, mina ben är heeelt döda. sitter bara och andas och tar det lugnt för att återfå ork medans jag kollar på csi miami och diskuterar valborg med nima på msn. många bollar i luften!

detta blir en hektiskt vecka, egentligen behöver jag bara ta det lugnt och sova ordentligt för att återfå mina krafter, men icke! det blir filmning, meeths och plugg. roligt roligt och bajs.

nu kryper jag ner bland lakanen och tänker på sandstränder för att försöka hindra ångesten för att rulla in, vilket den väl ändå gör så småningom.

love,

Kommentarer
Postat av: NinaNinaNinaNinaNinaNinaNinaNinaNina

Vad tar du dina dagens-bilder med för kamera? Är det mobilen eller? Har den självutlösare?

2010-04-27 @ 17:20:06
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0