torsdag 24/9 20:18


jahapp, idag vart det vasa med denna damen och flera brudar.
det var på tiden hörni <3


alltså varför kollar jag på idol? jag blir bara ledsen för allas skull, just nu är alla verkligen superdåliga. stackarna, så jävla mycket press måste det ju vara! min favorit är han blonda rock killen som jag inte har någon aning om vad han heter och clara med det fantastiska håret!

idag har jag haft det relativt bra, skolan var okej, orkar inte med allt bara. jag haaaaaatar mig själv och mina känslor ibland, asså piss.
sen var det underbart att träffa några av brudarna igen, och elinor kan ju verkligen alltid pigga upp mig med skratt och hennes underbara humor. plus då världens godaste kyckling toast, cola och kladdkaka. tjockarN är jag!

på lördag morgon åker jag äntligen till pappa, det är konstigt hur mkt man kan längta efter tre bröder, en pappa, en extra mamma och en syster.

love,

Kommentarer
Postat av: elinor

porrig bild. men hörrö, jag älskar dig!

2009-09-25 @ 07:03:22
Postat av: JOHANNA

sv.Tack :D desamma!

2009-09-25 @ 15:23:55
URL: http://johannasarea.blogg.se/
Postat av: Nima

Det är ju det jag säger, man blir fan ledsen av Idol! :O

2009-09-25 @ 17:49:25
Postat av: Elli

åh jag ville ju med komma :(

2009-09-28 @ 07:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0