tisdag 22/9 17:58

jaha ni!
tröttheten är slående såhär framåt kvällen på tisdagen, idag har vi arbetat med teater projktet hela dagen så det är kanske inte så konstigt, :)
vi har äntligen fått våra roller och arbetat med dom efter den rejäla uppvärmningen som inte ens ska prata om då, jag blev faktiskt riktigt nöjd, känner att jag fick en roll som är en utmaning och som jag kan växa med, toppen!
så det blir väl att markera i manuset med överstryknings penna för mig hela kvällen, ska också fixa min pannkaksmatsäck inför skara imorgon, det blir upp med tuppen eftersom jag och anna ska ta 06:47 tåget från centralen, nej jag skämtar inte! vid 05:00 kommer jag kliva upp från min underbara varma säng, fyfan.

nu doftar jag god mat från köket!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

jag gratulerar ännu en gång till din roll och hoppas såhär i efterskott att det var en trevlig dag:D

2009-09-23 @ 22:26:42
Postat av: Kajsa sv:

babe. tack!

2009-09-24 @ 20:25:49
URL: http://kalaskajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0