onsdag 2/9 15:36


dagens då, ansiktet var lite för brutalt :)
jeansinspirerade tights, gina
linne, h&m
skinnjacka zara
armband, mammas!

jag mår riktigt bra just nu, kollar på smallville och äter vindruvor, mmmmmmmmm.
och nu spelar dom en jättegammal good charlotte låt på tv:n, haha. jag får minnen från min fina (not) tretton-fjorton-femton period, shit vad man var förvirrad. sminkade sig för mycket, klippte sig för fult och var allmänt uppmärksamhets sökande, känner ni igen det?
ibland vill jag nästan inte få barn, jag vill inte att dom ska må dåligt eller gå igenom massa jobbiga tonårskänslor, vill inte att dom ska bli sårade eller kladdade på av äckliga tonårskillar och jag vill inte att dom ska komma in i perioden då dom hatar sina föräldrar. men samtidigt, vem vore jag idag om jag inte hade gått igenom allt det där? lycklig? nej det tror jag faktiskt inte, jag tror att dom allra flesta stadiena i livet är viktiga, för utveckling som människa kan det inte bara gå uppåt, motgångar stärker än lika mycket som kärlek och lycka gör!


kajsa + frej, 14,5 år!


oj så många grillkvällar brudarna har haft!


många dansuppvisningar har det varit också.


jag och gabbe, fem år nu eller vad det är <3


åh pojkarna, två år sen!

jaha, så det var dagen nostalgitripp, vi hörs senare hörni.

love,

Kommentarer
Postat av: ellipelli

guud så länge sen det känns :´( blir allt lite sorgsen elr vad säger man.. hm iaf. vill träffa alla någon dag över en fika! vad säger du kakan? :D<3

2009-09-08 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0