lördag 12/9 20:48

ojojoj.
nu blire update!

just nu sitter jag i överlobbyn inloggad på en gästdator på ett über lyxigt spahotell utanför Lysekil. Detta är min födelsedags present från mamma, en överraskningshelg. nu vet jag då dock om vad det är som händer, så:
vi satte oss i bilen klockan tio imorse på väg till lysekil, med oss hade vi bra musik och cola. så kom vi fram till hotellet och båda blev helt sjukt chokade av hur det var o såg ut och allt (kommer bilder imon).
vi kom till vårt rum, satte på oss våra fina hotell morgonrockar i storlek XL av någon anledning och begav oss mot spaavdelningen, ett ord: fantastiskt!
där fanns allt från ispool till en blompool och herregud utsikten över vattnet.
jag tror att jag har avlidit och hamnat i en himmel där jag är värsta hollywood kändisen!
nu har vi ätit middag på hotellets fina resturang och nu äre dags att krypa ner i hotelllakanen och se vad som bjuds på tv 1000, heaven helt enkelt.

hoppas ni har det bra där ni än är,

kärlek,

Kommentarer
Postat av: TereseErica

jag tycker också kenza! Har du haft en bra helg hittills?

2009-09-13 @ 11:54:28
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Lukas

sounds bloody fucking lövely!

2009-09-13 @ 16:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0