onsdag 30/9 17:44

back in buisness!

dagens:


stickad tröja, h&m
ribbade strumpisar, gina
skinnjacka, zara
converse

Dagen har rullat på med lite helt oförklarliga utbrott som jag inte blir klok på. inte så kul.
på eftermiddagen stack jag iväg på möte för oss som ska jobba på gymnasiemässan, på tisdag ska jag smoothtalka ordentligt så vi får riktigt många sökande nästa år :)
vi fick oss en mapp med info som ju vore bra att lära sig men eftersom våran premiär på ''den goda människan'' är om två veckor så går dom replikerna faktiskt före allt!

Sen efter det så ser jag ordentligt mycket fram emot halloween, ska verkligen satsa i år, har redan kollat med mamman och hon har gått med på att använda sina braiga smink proffsigheter, toppen helt enkelt. halloween är verkligen en av mina favorit högtider. man får klä ut sig hur man vill, man partar gärnet och det är höstigt och mysigt ute. underbart eller vad säger ni sötnosar?

Annars så håller jag som vanligt på och surfar runt och kollar skor, kolla dessa godbitar:


något att bryta av med för mig som nästan alltid är svartklädd?

Imorgon äre upp med tuppen som vanligt för att äta frukost med lukas och även ha teater i skolan, men endå är det en speciell dag! dels så äre dags för skådespelarprovet till nästa års cabarét (ni förstår inte hur nervös jag är, sjuk och allt!) och även så ska jag linus lukas amanda och karl på våran andra ensemble konsert på plusgymnasiet för veckan, denna gång äre frejeponkens tur! det blir fett.

hörs hörni!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

yeey frukost!:D

2009-10-01 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0