torsdag 22/10 22:27

Jag har haft en bra torsdag, träffat mysfolk, skrattat ihjäl mig åt världens underbaraste johannapanna (tack för att du förgyller mina skoldagar), halvsovit, röjt efter föreställningen, haft sorgestunder och insett hur glad jag är för att jag har gabbe och lukas. ja vänner säger jag bara, finns det något bättre?
jo en sak som iallfall nästan är lika bra; DET ÄR LOV FRÅN OCH MED IMORGON KLOCKAN TYP HALV TRE!
snacka om hur mycket jag ska sova, umgås och ha kul. plus att jag tyvärr måste plugga jävlaskit matte men jag får väl stå ut.

nej nu rycker det i ögonen, godnatt!

love,

Kommentarer
Postat av: johanna

tack desamma kajsibabe<3

2009-10-22 @ 23:33:30
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0