onsdag 21/10 19:29

jaha så var det slut! idag har vi spelat den sista föreställningen av vårt sceniska musik projekt ''Den goda människan''. det känns helt fantastiskt samtidigt som det känns riktigt tomt just nu, men vilka fördjävla bra föreställningar vi gjorde nu mot slutet! sista var ju absolut roligast när alla skulle skämta till det med små bus här och var. tillexempel så kuppade musikarna och spelade en discolåt på slutet så började alla på scen dansa istället för att bocka för applåder. haha. riktigt bra må jag säga.

annars är jag lite deppig just nu, känner mig inte hemma någonstans, vill inte vara någonstans. vill bara bo i en varm famn som jag vet inte försvinner eller ändrar sig. jag vill bara försvinna men samtidigt vill jag bara träffa folk. jag blir så sjukt trött på mig själv ibland. fanfanfan. jag vill bara må bra. sömn kanske hjälper?

vi hörs väl

love,

Kommentarer
Postat av: Gabriella

jag har en famn som alltid är öppen för dig. jag är så jävla ledsen, men jag vet inte varför, därför kan jag känna igen mig i dig. jag älskar dig, och jag vill lösa allt - tillsammans med dig. kan du inte ringa imorgon? allt känns bättre när vi pratat. tack för allt du är för mig, du betyder. <3

2009-10-21 @ 20:41:11
Postat av: Lukas

Sömn hjälper alltid! Och jag är en för alltid oföränderlig famn för dig!



Och som sagt, jag blev riktigt sentimental, fast jag inte hade nåt med den att göra, när jag tänkte på att er produktion e slut nu:( såg scenen där Frida ska ta självmord framför mig och ba: ne jag kommer aldrig få se den mer. den e död typ. Men jag ser verkligen fram emot ditt nästa projekt!!:D

2009-10-21 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0