lördag 31/10 12:33

happy halloween dudes!

känns riktigt mysigt faktiskt, jag menar hösten kan vara tråkig och regnig men nu när man sitter inne i sin soffa med varmchoklad, rostade mackor och kollar på scrubs känns det absolut helt okej. mina planer för idag är att städa tydligen, gå med mamma till kyrkogården och tända ljus för farmor och morfar, fixa mig med brudarna och sen bär det av ut någonstans. vet inte riktigt var än dock, haha allt är lite oklart. men det blir nog bra när redhead zorro hits town!!

vad ska ni hitta på?


sveriges absolut snyggaste par?
bild tagen från stylebykling.tv4.se

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

hehe e jag en brud?XD;)

2009-11-01 @ 17:36:12
Postat av: Lukas

hehe e jag en brud?XD;)

2009-11-01 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0