lördag 24/10 23:42

jaha ni här sitter jag nyss hemkommen från biografen. mycket bra kan jag säga, jag victor marcus amanda och erik var och såg zombieland, hade väl inga egentliga förväntningar eftersom jag inte visste så mycket om filmen eller historien i sig men den var verkligen riktigt bra! det var en slags blandning mellan skäck och komedi men på ett riktigt bra balanserat sätt. rekomenderas verkligen!


snyggingarna!

idag har jag även varit i nordstan med A och kollat på trevliga band spela unplugged på music against violence, ja ni hör själva vilken bra satsning det är! imorgon ska jag träffa lilla björnen och vesslan ute i adolf för en hemlig aktion, vi får se resultat först av alla, lovar. imorgon eller på måndag senast. om jag kan stå ut med det vill säga!

nu blire äkta chic flic innan sängdags.

love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0