fredag/lördag 23/24/9 (fail) 01:26

jag är så sjukt förbannad på svenska folket och hur vi röstar, jag talar självklart om idol. själv såg inte programmet ikväll eftersom jag spenderade den med mina grabbar i frejs underbara biorum, tänkte se reprisen på söndag. ialllfall så får jag sms från både olivia, alina och johanna att nicklas hocker (the man) gjorde ett sjukt bra framträdande. fan va härligt tänkte jag då, för då kan han ju inte hänga löst denna veckan också! men jo, tydligen för tjugo minuter senare ungefär får jag två sms av O och J om att han hänger löst tillsammans med eddie som förövrigt är den andra jag hejar på. mitt största mysterium är hur två så otroligt duktiga sångare kan komma så långt ner i röstnings resultat medans andra helt obegåvade töntar (ja, jag talar såklart om rabih) kan sitta säkert pågrund av vita tänder och reklamcharm. fyfan säger jag.

nicklas hocker, återvänd nu med stolthet till ditt rockband här i göteborg och bär ditt huvud högt när du tänker på hur otroligt uppfriskande du har varit för idol och hela svenska folket, synd att inte fler förstår sig på äkta talang och ärligt charm. sen kan du komma och övernatta hos mig när du vill också!


you see what I mean!

love,

Kommentarer
Postat av: Olivia

vi sticker till mingel o träffar honom kajsa, så kanske han hamnar i säng med dig ändå? ;)

2009-11-08 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0