måndag 19/10 20:33

''vi har träffats för vi har ett rätt ovanligt intresse, nämligen mumintrollen!''
Färjan 3, jag säger då det!

jag borde diska men istället ligger jag (fortfarande) i soffan och kollar på the hills marathon där dom just nu spelar tokio hotel, intressant blandning må ja säga. fast fanimej vad jag hatar spencer!! och lauren är så jävla vacker, men over and out när det gäller the hills!

hur mår ni? idag är jag uppenbarligen riktigt peppad på att blogga, bara känner för att prata av mig lite. så vad händer då? jo, vi har föreställningar i skolan, än så länge har vi spelat 6 av 11 föreställningar och imorgon spelar vi tre av dom restrerande. ja shit, det blir en låååång dag, men endå rolig eftersom på första föreställningen kommer teatertreorna och kollar, andra föreställningen kommer pappisen och therese (helt sjukt, dom bilar hit, förstår det fortfarande inte, det är så sjukt orealistiskt att dom kommer) och på kvällen kommer karl, lukas, gabbe och steff!
bra blire. sen har jag och sofia en pakt att antingen så följer hon med mig hem i pausen eller så stannar vi i skolan och chillar, så som man vill ha det. love it!


jag kände för att fira denna dagen med en gammal bild
ja, det var ett tag sen, typ några månader in i ettan?


love,

Kommentarer
Postat av: Kajsa Tillägg

ojsan, där kom en bild på eye candyt från GG också, Carter Baizen!

2009-10-19 @ 20:36:02
Postat av: Kajsa Tillägg

ojsan, där kom en bild på eye candyt från GG också, Carter Baizen!

2009-10-19 @ 20:36:16
Postat av: Angelica

Vi gillar blogg inlägg :D



btw. Mumintrollen. Jag gapflabbar varje gång jag ser det på reklam.

2009-10-19 @ 22:58:12
URL: http://imzombie.blogg.se/
Postat av: Lukas

haha jag tänkte väll att han inte gick i tvåan;)

2009-10-20 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0